דף הבית >> פעילויות וסדנאות >> שלושת הצעדים למימוש הפוטנציאל
 


שלושת הצעדים - תהליך אישי ממוקד

תהליך טיפולי-התפתחותי-רגשי-חווייתי אישי וממוקד יעדים המיועד לילדים לנוער ולמבוגרים במגוון קשיים וצרכים, במטרה לסייע לאדם להתחבר לעצמו, לפעול מתוך התאמה למימוש הפוטנציאל האישי ולהביא את עצמו לידי ביטוי ולתחושת מימוש. 
התהליך משפר את רמת התפקוד במגוון רחב של קשיים וצרכים, כגון:
  • קשיי למידה ותפקוד
  • דימוי עצמי נמוך
  • בעיות התנהגותיות
  • קשיים בתפקוד המוטורי
  • קשיים בתפקוד בחברה
  • היפראקטיביות
  • קשיי קשב וריכוז ADD ו- ADHD
  • קשיי תפקוד עקב סטרסט
  • שיפור כישורי חיים וכישורי התמודדות
  • העצמה אישית 
  • כל אדם שמרגיש שהוא לא מצליח לממש את עצמו, שהוא כל הזמן "ליד"
 
  מבנה כללי של תהליך "שלושת הצעדים" :
 
 
בתחילת התהליך מתבצע אבחון אינטגרטיבי ממוקד- המשלב אבחון כירולוגי פסיכודיאגנוסטי באמצעות כף היד , פרי פיתוחו של ד"ר ארנולד הולצמן בשילוב עם אבחון גופני פרי פיתוח של מר משה אלבאום.
האבחון האינטגרטיבי מאפשר אבחון מדויק של מבנה האישיות של האדם, של מצבו הנפשי ושל מצבו הגופני-תפקודי.
האבחון הגופני בודק את תקינות מערכות הגוף כל אחת בנפרד וגם את תפקודן יחד, במטרה לזהות את הגורמים המייצרים קושי תפקודי ולימודי וגם מתוך הסתכלות והבנה התפתחותית.
עקב קשיי התפקוד, האדם מסגל לעצמו "מעקפים" לקשייו. המעקפים גוזלים משאבים וכוחות רבים שלא מותירים אנרגיה להתמודדות האמיתית.
המטרה באבחון היא  הכרות ובניית תהליךהממוקד אישית למצבו הגופני, אופיו ומערך כוחותיו המיוחד של האדם.
האבחון של "מרכז גוף בתנועה" הנו ייחודי בכך שמבצעים אותו שני מאבחנים יחדיו, המגיעים מאסכולות שונות, ויחדיו מבצעים את האבחון האינטגרטיבי.
 
 

לחצ/י על הקישור למאמר:
העבדות המודרנית - איך משתחררים ממנה?
צעד ראשון – תנועה המלווה בעיבודים רגשיים, בדמיון מודרך, במגע ובכלים רלוונטיים נוספים,  במטרה לחיזוק גופני-רגשי באמצעותו מתהווה תהליך של חיזוק כוח הרצון, חיזוק הדימוי העצמי והביטחון העצמי של המשתתף בתהליך. בצעד הראשון מתבסס הקשר והאמון בין המטופל-המטפל-הסביבה.

צעד שני – עבודה אינטגרטיבית על הקשיים הרגשיים ועל היעדים אשר הוגדרו בתחילת התהליך, תוך יצירת מעגלי סביבה תומכת לתהליך.

צעד שלישי – שיקוף הבנה והטמעה אמיתית ש"אני יכול/ה מסוגל/ת ורוצה" שאני כבר במקום אחר, במקום שאליו שאפתי להגיע. בניית מסגרת שתהווה אורח חיים נכון, בריא ומעצים להמשך.
 
 
לחצ/י על הקישור למאמר:
נשימה נכונה ומימוש פוטנציאל - הראשון משפיע בהדדיות על השני.

התוצר אליו חותרת הגישה היא להביא את האדם להכרות ומודעות לעצמו וליכולתו, לשליטה מרבית על תפקודו, לשיפור כישורי הביצוע שלו ולחיזוק האמון בעצמו ובתחושת המסוגלות העצמית שלו. 
 
 
נידיה המקסימה סיימה בהצלחה את תהליך שלושת הצעדים של מרכז גוף בתנועה עם רן וייס. מדובר בתהליך אינטגרטיבי שמשלב תזונה מותאמת אישית מד"ר סימונה רהב ואימונים אישיים הכוללים מגוון פעילויות מותאמות אישית לחיזוק ולהעצמה ברמה הפיזית- התפקודית והרגשית, בשילוב עבודה על כוח רצון, במטרה לשיפור התפקוד וההרגשה של האדם , לבריאות, לירידה במשקל , להבנה ותרגול של אורח חיים נכון ובריא ולאיכות חיים.
הייתה לנו זכות גדולה לעבוד עם נידיה שנותנת לנו השראה למהו כוח רצון לחיות את החיים בבריאות ובהנאה - תודה רבה ובהצלחה!
 
כדי לעשות שינוי אמיתי שמחזיק לאורך זמן צריך: להציב יעדים, אמונה בעצמך בסביבתך ואמונה שיהיה טוב, ללמוד דברים חדשים ולשמור על גמישות מחשבתית, הרבה התמדה ואז זה קורה... וההצלחה הזו היא נפלאה, מלמדת, מחזקת ומאפשרת לעלות עוד שלב לחיים מתוך הנאה וסיפוק.
רן וחגי - כל הכבוד לכם! יישר כוח!
 
שי סיים בהצלחה את תהליך שלושת הצעדים בהנחייתו של רן . שי עבר תהליך שתרם לו להרגיש מחובר יותר לעצמו, לגופו וליכולות שלו. הוא מרגיש טוב יותר, חי יותר ונהנה מהחיים ומהשפע שסביבו. 
בימים אלו שי משמש כמלווה ותומך בעבור אנשים שסיימו את תהליך שלושת הצעדים - כל הכבוד ויישר כוח לשי על הדרך היפה ותודה על הזכות שהייתה לנו ללוות אותו בתהליך שלו.
 

המסר של נדב שסיים בהצלחה את תהליך שלושת הצעדים:
"הכול בראש, אם אני רוצה משהו, אני יודע שאני יכול, שאני מסוגל ושאני אצליח!"
 


 


שקד ילד מחונן עם שפע כישורים ופוטנציאל שסיים את תהליך שלושת הצעדים למימוש הפוטנציאל, לשיפור התפקוד וההרגשה ולהעצמה!
 
 

רוני סיים בהצלחה את תהליך שלושת הצעדים בהנחייתו של צוריאל ישעיהו - רוני הגיע אלינו בשל מגוון סיבות, כגון: חוסר שקט, קושי בדחיית סיפוקים ובוויסות תפקודים ורגשות, קשיי קשב וריכוז, קושי להשתלב בחברה למרות רצון לעשות כן, מתעצבן מהר, בוכה לעיתים קרובות ובקלות, שימוש באגרסיביות ובאלימות פיזית ומילולית כלפי חברים ו/או משפחה.



רוני והוריו המשקיענים היו רציניים לאורך התהליך כולו, הגיעו לכל המפגשים, שיתפו פעולה לאורך כל הדרך והתמודדויות השונות, הכילו, הציבו גבולות, אתגרים וערכים וזכו לשיתוף פעולה מהמחנכת ומביה"ס. 
רוני סיים את התהליך בהצלחה והיום חש חזק יותר גופנית ורגשית, מצליח יותר, בעל כוח רצון מפותח יותר, מבין את חשיבותה של ההתמדה ומשתמש בזה, משתלב היטב ובביטחון בחברה ללא שימוש באלימות ובאגרסיביות והרבה יותר נהנה מהחיים.
תודה רבה לרוני ולמשפחתו המקסימה!
 


יובל המקסים סיים בהצלחה את תהליך שלושת הצעדים של "מרכז גוף בתנועה" בהנחייתו של צוריאל ישעיהו. מדובר בתהליך אינטגרטיבי שמשלב מגוון פעילויות מותאמות אישית לחיזוק ולהעצמה ברמה הפיזית התפקודית והרגשית, בשילוב עבודה על כוח רצון, מוטיבציה לצמיחה, הקניית מגוון מיומנויות פרקטיות ושיפור הביטחון העצמי, כל זאת במטרה לשיפור התפקוד וההרגשה של הילד עם עצמו, בחברה ובלימודים.

הוריו של יובל פנו לצוות מרכז גוף בתנועה לאחר שביה"ס הבהיר להם שהילד חייב ריטלין, כיוון שיש לו קשיים לימודיים, רגשיים וחברתיים.ההורים הלכו עד הסוף עם האמת שלהם והחליטו לתת ליובל במתנה את תהליך שלושת הצעדים ולא ריטלין. בסוף השנה כל צוות ביה"ס שיבחו את ההורים על ההשקעה בילד שלהם והודו שהמקרה של יובל - ריטלין לא היה הפתרון הנכון.

יובל ילד עם שפע של חיוניות, אנרגיה, אינטיליגנציה, קסם אישי, כישורים ופוטנציאל - הייתה לנו זכות גדולה לעבוד אתו ועם הוריו האוהבים והמשקיענים - תודה רבה ובהצלחה!
 


יהונתן המקסים סיים בהצלחה את תהליך שלושת הצעדים של "מרכז גוף בתנועה" עם צוריאל ישעיהו. מדובר בתהליך אינטגרטיבי שמשלב מגוון פעילויות מותאמות אישית לחיזוק ולהעצמה ברמה הפיזית- התפקודית והרגשית, בשילוב עבודה על כוח רצון, מוטיבציה לצמיחה ושיפור בטחון עצמי, כל זאת במטרה לשיפור התפקוד וההרגשה של האדם עם עצמו, בחברה ובלימודים.
יהונתן ילד עם שפע של חיוניות, קסם אישי, כישורים ופוטנציאל - הייתה לנו זכות גדולה לעבוד אתו ועם הוריו האוהבים והמשקיענים - תודה רבה ובהצלחה!
 




שי (שם בדוי) סיים בהצלחה את תהליך "שלושת הצעדים" של מרכז גוף בתנועה עם רן וייס. שי הגיע אלינו בעקבות עדכונים חוזרים ונשנים שהגיעו להורים מביה"ס שהוא ילד מאוד רגיש, צריך טיפול רגשי, נוטה להסתגר כשצועקים עליו, "עולה על עצים" שקשה לו לרדת מהם, אינו מכין שיעורים, לא לוקח אחריות להתכונן למבחנים, זקוק להמון תמיכה ועידוד להצליח בלימודים, קשה לו להתרכז בכיתה ודעתו מוסחת בקלות, קושי בזיכרון ודימוי עצמי נמוך מבחינה קוגניטיבית.
בסיום התהליך: שי יותר מחובר לעצמו, מאמין בעצמו וביכולותיו, חש חזק יותר גופנית ורגשית, מצליח יותר מבחינה לימודית וחברתית, מבין ומשתמש בכוחה של השקעה והתמדה והרבה יותר נהנה מהחיים.

אמו של שי משתפת: "נוצר קשר מאוד מיוחד בין רן לבני, הוא ממש התחבר לרן ושיתף איתו פעולה, בשל האישיות החמה, שמחה והנעימה של רן, האמונה שרן נתן בו, התמיכה והקבלה של רן היה מרומם נפש. 
יצא לסבתא לי ולבני להשתתף באחד השיעורים יחד, וזאת הייתה חוויה מיוחדת מאוד, לראות את רן עובד וזה השפיע על כולנו מאוד לטובה.
תודות לרן ולתהליך שעברנו יחד, בני החל ללמוד בבי"ס חדש, הוא פתח דף חדש עם "ארגז כלים" גדוש שאכן עוזר לו מאוד, הן מהפן החברתי - הוא הפך להיות אחד הילדים האהובים בכיתה, והן מהפן הלימודי - הוא משקיע יותר ולוקח יותר אחריות וזה משמח מאוד.
תודה ענקית לרן והילה - אתם מקסימים!


חשוב לציין לטובה את שיתוף הפעולה המלא אהבה מצד הוריו של שי, אשר מאוד תרם להצלחתו של שי.
תודה רבה לשי ולמשפחתו המקסימה והאוהבת.
 
     
 
            
© כל הזכויות שמורות ל"מרכז גוף בתנועה" אינטגרציה משולבת בע"מ
 
לייבסיטי - בניית אתרים