האם גם אתם רוצים לגדל ילדים מאושרים?

ילדים בעלי בטחון עצמי וגופני,
ילדים שיצליחו יותר בלימודים,
ילדים בעלי מיומנויות חברתיות שיהנו בחברה
וגם שהתקשורת בבית תהיה זורמת?

תהליך שלושת הצעדים למימוש הפוטנציאל 

  זהו תהליך המיועד לילדים ולנוער בעלי מגוון קשיים וצרכים
התהליך הוא אישי אינטגרטיבי וממוקד יעדים
 
 
קשיי קשב וריכוז ADD ו- ADHD     קשיים בוויסות חושי    
 
קשיי תפקוד עקב סטרס
קשיים בתפקוד המוטורי דימוי עצמי נמוך
 
קשיים בתפקוד בחברה
קשיי למידה ותפקוד היפראקטיביות
 
שיפור כישורי חיים וכישורי התמודדות
 

התהליך מתחיל באבחון שמטרתו לאתר את המקורות שמובילים לקשיים התפקודיים והרגשיים ומתוך זה אנו יוצאים יחד בתהליך מותאם אישית המשלב מגוון כלים מתחומים שונים ומגוונים:
-טיפול בתנועה
-NDFA
-אלבאום
-עיבודים רגשיים
- ריפוי בעיסוק
-שיאצו
-תזונה
-ועוד...


התהליך מלווה בהדרכת הורים ובליווי מול בית הספר.

התוצר אליו חותרת הגישה היא להביא את האדם להכרות ומודעות לעצמו וליכולתיו, לשליטה מרבית על תפקודו, לשיפור כישורי הביצוע שלו ולחיזוק האמון בעצמו ובתחושת המסוגלות העצמית שלו. 

 
לפרטים נוספים והרשמה: 
   
      


  מה אומרים הורי ובוגרי תהליך "שלושת הצעדים"?  
  שי סיים בהצלחה את תהליך "שלושת הצעדים" של מרכז גוף בתנועה עם רן וייס. שי הגיע אלינו בעקבות עדכונים חוזרים ונשנים שהגיעו להורים מביה"ס שהוא ילד מאוד רגיש, צריך טיפול רגשי, נוטה להסתגר כשצועקים עליו, "עולה על עצים" שקשה לו לרדת מהם, אינו מכין שיעורים, לא לוקח אחריות להתכונן למבחנים, זקוק להמון תמיכה ועידוד להצליח בלימודים, קשה לו להתרכז בכיתה ודעתו מוסחת בקלות, קושי בזיכרון ודימוי עצמי נמוך מבחינה קוגניטיבית.
בסיום התהליך: שי יותר מחובר לעצמו, מאמין בעצמו וביכולותיו, חש חזק יותר גופנית ורגשית, מצליח יותר מבחינה לימודית וחברתית, מבין ומשתמש בכוחה של השקעה והתמדה והרבה יותר נהנה מהחיים.
אמו של שי משתפת: "נוצר קשר מאוד מיוחד בין רן לבני, הוא ממש התחבר לרן ושיתף איתו פעולה, בשל האישיות החמה, שמחה והנעימה של רן, האמונה שרן נתן בו, התמיכה והקבלה של רן היה מרומם נפש. 
יצא לסבתא לי ולבני להשתתף באחד השיעורים יחד, וזאת הייתה חוויה מיוחדת מאוד, לראות את רן עובד וזה השפיע על כולנו מאוד לטובה.
תודות לרן ולתהליך שעברנו יחד, בני החל ללמוד בבי"ס חדש, הוא פתח דף חדש עם "ארגז כלים" גדוש שאכן עוזר לו מאוד, הן מהפן החברתי - הוא הפך להיות אחד הילדים האהובים בכיתה, והן מהפן הלימודי - הוא משקיע יותר ולוקח יותר אחריות וזה משמח מאוד.
תודה ענקית לרן והילה - אתם מקסימים!

 
  הוריו של יובל פנו למרכז גוף בתנועה לאחר שביה"ס הבהיר להם שהילד חייב ריטלין, כיוון שיש לו קשיים לימודיים, רגשיים וחברתיים.ההורים הלכו עד הסוף עם האמת שלהם והחליטו לתת ליובל במתנה את תהליך שלושת הצעדים ולא ריטלין. בסוף השנה כל צוות ביה"ס שיבחו את ההורים על ההשקעה בילד שלהם והודו שבמקרה של יובל - ריטלין לא היה הפתרון הנכון.
יובל ילד עם שפע של חיוניות, אנרגיה, אינטיליגנציה, קסם אישי, כישורים ופוטנציאל - הייתה לנו זכות גדולה לעבוד אתו ועם הוריו האוהבים והמשקיענים - תודה רבה ובהצלחה!

 
  רוני הגיע אלינו בשל מגוון סיבות, כגון: חוסר שקט, קושי בדחיית סיפוקים ובוויסות תפקודים ורגשות, קשיי קשב וריכוז, קושי להשתלב בחברה למרות רצון לעשות כן, מתעצבן מהר, בוכה לעיתים קרובות ובקלות, שימוש באגרסיביות ובאלימות פיזית ומילולית כלפי חברים ו/או משפחה.
רוני והוריו המשקיענים היו רציניים לאורך התהליך כולו, הגיעו לכל המפגשים, שיתפו פעולה לאורך כל הדרך והתמודדויות השונות, הכילו, הציבו גבולות, אתגרים וערכים וזכו לשיתוף פעולה מהמחנכת ומביה"ס. 
רוני סיים את התהליך בהצלחה והיום חש חזק יותר גופנית ורגשית, מצליח יותר, בעל כוח רצון מפותח יותר, מבין את חשיבותה של ההתמדה ומשתמש בזה, משתלב היטב ובביטחון בחברה ללא שימוש באלימות ובאגרסיביות והרבה יותר נהנה מהחיים



 
  המסר של נדב שסיים בהצלחה את תהליך שלושת הצעדים:
"הכול בראש, אם אני רוצה משהו, אני יודע שאני יכול, שאני מסוגל ושאני אצליח!"
 

מבנה כללי של תהליך "שלושת הצעדים" :
בתחילת התהליך מתבצע אבחון אינטגרטיבי ממוקד- המשלב אבחון כירולוגי פסיכודיאגנוסטי בשילוב עם אבחון גופני-סנסורי.
האבחון האינטגרטיבי מאפשר אבחון מדויק של מבנה האישיות של האדם, של מצבו הנפשי ושל מצבו הגופני-תפקודי.
מטרות האבחון: לזהות את הגורמים המייצרים את הקשיים התפקודיים והרגשיים. מודעות והבנה, מובילים לאמפטיה ולבנייה של תהליך משולב ומותאם אישית. 
צעד ראשון – תנועה המלווה בעיבודים רגשיים, בדמיון מודרך, במגע ובכלים רלוונטיים נוספים,  במטרה לחיזוק גופני-רגשי באמצעותו מתהווה תהליך של חיזוק כוח הרצון, חיזוק הדימוי העצמי והביטחון העצמי של המשתתף בתהליך. בצעד הראשון מתבסס הקשר והאמון בין המטופל-המטפל-הסביבה.

צעד שני – עבודה אינטגרטיבית על הקשיים הרגשיים והתפקודיים ועל היעדים אשר הוגדרו בתחילת התהליך, תוך יצירת מעגלי סביבה תומכת לתהליך.

צעד שלישי – שיקוף הבנה והטמעה אמיתית ש"אני יכול/ה מסוגל/ת ורוצה" שאני כבר במקום אחר, במקום שאליו שאפתי להגיע. בניית מסגרת שתהווה אורח חיים נכון, בריא ומעצים להמשך.

ב"מרכז גוף בתנועה" חשוב לנו שהמשתתף בתהליך שלושת הצעדים יחווה תהליך אינטגרטיבי מעצים ומכיל ולכן אנו "מגייסים" לטובת התהליך את תמיכתם של "הסובבים המשמעותיים" למשתתף, כלומר- ההורים,  המורים, בן הזוג, הילדים וכו'.... לדוגמא, עפ"י הצורך, התהליך מלווה בהדרכת הורים, בשיחות עם המורה / ביה"ס, בליווי תזונאית קלינית/הוליסטית וכו'...
 

לפרטים נוספים והרשמה: 

 

 



על מרכז גוף בתנועה - קיים מ 2006 ומציע מגוון טיפולים וסדנאות חווייתיים ואינטגרטיביים, הפועלים לעידוד וחיזוק של תהליכי צמיחה והעצמה, באמצעות עבודה גופנית-תנועתית, עיבודים רגשיים, תזונה והתנסויות מעשיות, להשגת יעדי שינוי ושיפור תפקוד, למימוש הפוטנציאל ולשיפור איכות החיים. צוות המרכז מורכב ממאבחנים וממטפלים איכותיים,  מקצועיים ובעלי ניסיון.

 

לפרטים נוספים ולהרשמה - מוזמנים ליצור קשר עם הילה ממרכז גוף בתנועה
1-800-30-30-63  052-3669751
סניפים: תל-אביב, כפר-סבא, הרצליה וצופים.