דף הבית >> אודות >> מי אנחנו
 













 
"מרכז גוף בתנועה" הוקם בשנת 2006 , כמענה למגוון צרכים של יחידים ושל ארגונים.

המרכז פועל לעידוד, לשיפור ולחיזוק של תהליכי צמיחה והעצמה.

הגישה הטיפולית ב"מרכז גוף בתנועה" שמה דגש על התנסות חווייתית אינטגרטיבית, באמצעות עבודה גופנית-תנועתית, עיבודים רגשיים, תזונה, אמונה, חיזוק תחושת המסוגלות והערך העצמי ומגוון כלים נוספים, להשגת יעדי שינוי ושיפור תפקוד, למימוש הפוטנציאל ולשיפור איכות החיים.


איך זה עובד?

ב"מרכז גוף בתנועה" מתבצע אבחון של צרכי המטופל ו/או הקבוצה. על בסיס האבחון מותאמת תוכנית טיפול אישית או קבוצתית, המושתתת על עבודה בתנועה, בשילוב אלמנטים נוספים של גוף-נפש ובשילוב אלמנטים מ"השטח" ומחיי היומיום הרלוונטיים.

התהליך נבנה לאחר אבחון וחשיבה משותפת של הלקוח וצוות מרכז גוף בתנועה, תוך שימוש במגוון כלים היוצרים אינטגרציה בין הגוף-רגש של האדם ומובילים לתהליך של צמיחה ולהעצמה, כגון: טיפול בתנועה, תזונה, דימיון מודרך, ריפוי בעיסוק, עיבודים רגשיים, מגע, יהדות, אימון אישי ועוד...

הטיפול מבוסס על הרעיון של חשיבות התיאום בין ארבעת האינטליגנציות הפועלות אצל כל אחד מאיתנו: (על פי פיתוח של מר משה אלבאום)
האינטליגנציה הגופנית
האינטליגנציה הרגשית
האינטליגנציה הקוגניטיבית
האינטליגנציה האנרגטית
כשארבעת האינטליגנציות הנ"ל פועלות בתאום ובשילוב, מתקיימים התנאים למימוש הפוטנציאל האישי של הפרט.

ההתמקדות הראשונית היא בבניית המודעות לתרומת השליטה הגופנית ושיפור הכשרים הגופניים, כתנאי לשיפור התפקוד במערכות האחרות. בניית איזון הגוף, השליטה על מערכות הגוף והתמדה בתרגול הטכניקות , מאפשרת, בין היתר, התמודדות עם רמות שונות של רגישויות חושיות ומחזקת את יכולתו של האדם להתמודד במצבים מורכבים.

האסטרטגיה הטיפולית פועלת לשחרר את המטופל מעכבות ולחזק את העוצמות החבויות, שדוכאו או נחבלו במהלך השנים, מסיבות אלו או אחרות. תהליך ההתנסות בעבודה האינטגרטיבית עם הגוף מאפשר חוויה אישית עמוקה, המלווה בתחושה של צמיחה והתעצמות, שיפור יכולת התנועה, היציבות והמודעות הגופנית.

בסיום התהליך מורגש שיפור משמעותי בתפקוד האדם בכל הרבדים, חיזוק הערך העצמי ותחושת המסוגלות העצמית, שיפור ושליטה בתפקוד, שיפור כישורי הביצוע והתנהלות מתוך מודעות עצמית ומתוך מימוש הפוטנציאל, בהתאם ליעדים שהוצבו.

צוות המרכז בנוי מטובי המאבחנים והמטפלים בתחומים:
טיפול בתנועה
טיפול רגשי 
טיפול התפתחותי
פסיכולוגיה
חינוך (כולל חינוך מיוחד)
תזונה
נטורופטיה
שיאצו
הדרכת נהיגה
טיפול בנהיגה
בעלי ניסיון רב בתחומם, המשלבים מקצועיות, שירותיות, יצירתיות ויחס אישי.


 
















     
     
     
 
            
© כל הזכויות שמורות ל"מרכז גוף בתנועה" אינטגרציה משולבת בע"מ
 
לייבסיטי - בניית אתרים